Dienstag, 31. August 2021

 

KINEMA MAJESTIK - roman për teenager.

Ndofta mund të kisha lexuar nja tetëmbëdhjetë a njëzet e tetë faqe, kur befas në majën e kalives u dëgjua një fërfëllimë si rrahje flatrash zogu. Ngrita sytë. Vërtet ishte një verdhash. Një zog i vogël, me sqep të mprehtë e me sy të vegjël e të zinj. Me pupla të verdha në gjoks dhe të zeza te krahët. Për një çast u pamë sy më sy. Isha gati ta ftoja atë mik të papritur. T'i thosha të hynte në kalive, ta gostisja me ato që më ndodheshin dhe të bisedonim shtruar për hallet e zbavitjet tona: unë si bir njeriu, ai si bir zogu. Por ai me sa dukej nuk ma pati besën ose kishte punë të tjera, sepse pas një çasti rrahu flatrat dhe fluturoi kushedi se ku.

5 Kommentare:

  1. ËSHTË E MREKULLUESHME TË FLASË TË MREKULLUESHME PËR DR DAWN. Unë jam Vanessa Canga. Kam pasur një bashkim të bukur me burrin tim dhe kam ndarë lumturinë, ngrohtësinë dhe dashurinë e vërtetë. Ne jetuam së bashku për 10 vjet dhe patëm dy fëmijë. Pak muaj më parë filluam të kishim probleme pafund dhe zënka të vazhdueshme. Shtëpia ishte plot me pakënaqësi dhe fëmijët e mi gjithmonë qanin duke na parë të ziheshim gjatë gjithë kohës. Më në fund, ai u largua dhe na ndërpreu të gjitha mjetet për të komunikuar me të. Bëra gjithçka që munda për ta rikthyer për shkak të asaj se sa shumë e doja, por pa dobi. DR DAWN më erdhi në ndihmë kur e kontaktova dhe më zbuloi se një grua qëndronte pas problemeve që kisha dhe ai më premtoi se do të më ndihmonte, gjë që e bëri kur ndoqa procedurat e tij të punës. Burri im u kthye në shtëpi tek ne dhe ne shpikëm gjëra. Ne jetojmë përsëri të lumtur së bashku. DR DAWN mund t'ju ndihmojë gjithashtu. kontakto me të përmes WhatsApp: +2349046229159
    Email: dawnacuna314@gmail.com
    *Nëse dëshironi të ribashkoheni me burrin/gruan tuaj.
    *Nëse dëshironi të keni një martesë/marrëdhënie paqësore.
    *Nëse keni nevojë për magji për të mbetur shtatzënë/shtatzënë.
    *Nëse dëshironi të trajtoni infertilitetin.
    *Nëse doni të hakmerreni/marrëni pronën tuaj.
    *Nëse dëshironi magji promovimi.

    AntwortenLöschen
  2. NJË SHQIPTAR I MADH SHQIPTAR DR WALE QË ME NDIHMONI TË KRIJ ISH TË MËJENËS SIM.
    Jam shumë i lumtur të dëshmoj për një magjistar të shkëlqyeshëm që më ndihmoi kur humbi çdo shpresë për t'u bashkuar me ish-të dashurën time që e dua aq shumë. Unë kisha një të dashur që më do shumë, por diçka e tmerrshme ndodhi me marrëdhënien tonë një pasdite kur shoqja e saj që gjithmonë përpiqej të më afrohej, po përpiqej të më detyronte të bëja dashuri me të vetëm sepse ishte xheloze për shoqen e saj që po dilja dhe në skenë e dashura ime sapo hyri dhe ajo mendoi se kishim diçka të veçantë duke bërë bashkë, u përpoqa t'i shpjegoja gjëra që shoqja e saj nuk e bëja gjithmonë këtë gjë, por kurrë nuk e bëja me të armiq të njëri-tjetrit, por ajo kurrë nuk më besoi. Ajo u nda me mua dhe unë u përpoqa herë pa numra për ta bërë atë të më besonte, por ajo kurrë nuk më besoi derisa një ditë dëgjova për DR WALE dhe unë WHATSAPP atë dhe ai m'u përgjigj me aq dashamirësi dhe më ndihmoi të ktheja marrëdhënien time të bukur që tashmë ishte zhdukur për dy muaj. WhatsApp/Viber: +2347054019402 ose
    Dërgojeni me email në: drwalespellhome@gmail.com

    AntwortenLöschen
  3. Unë pothuajse e mora jetën time për shkak të burrit tim që më la dhe ndaloi së marrja e thirrjeve të mia. Ai tha se nuk më do më, unë u përpoqa ta lutem, por ai nuk do të më përgjigjet derisa të bënim një luftë dhe të shpërthehemi për gjashtë muaj, pasi atëherë e kuptoj se nuk mund të largohem pa të. Unë u përpoqa gjithçka e mundshme për ta rikthyer atë, por dështoj. Derisa hasa në këtë njeri të quajtur Dr Wale Online, unë kontaktova me të dhe i thashë gjithçka që ka ndodhur midis meje dhe burrit tim para se të ndahej. Ai më pyeti jo shumë frikë se gjithçka do të jetë mirë përsëri. Ai më tha të paguaj për sendet që do të përdorte në përgatitjen e magjisë së dashurisë për mua dhe unë pagova dhe ndiqja të gjitha këshillat dhe udhëzimet që ai më dha. Pasi më ndihmoi të hedh një magji dashurie dhe ja burri im u kthye brenda një jave. Duke më lypur për falje, unë u befasova aq shumë sa Caster Spell si Dr Wale ende ekziston. Nëse dikush këtu ka nevojë për ndihmë, me gjithë sinqeritetin, kontaktoni Dr Wale sot përmes WhatsApp/Viber: +2347054019402 ose Email: drwalespellhome@gmail.com
    Në të vërtetë ju jeni më i mirë Dr Wale faleminderit që e bëtë shtëpinë time një shtëpi të lumtur përsëri. Unë kurrë nuk mund të ndalem së foluri për ju zotëri. E tij është me të vërtetë një njeri i shkëlqyeshëm që mund ta kontaktoni atë për zgjidhje për çdo lloj problemesh si
    (një) magji e lotarisë
    (dy) ish mbrapa
    (tre) Të mbetet shtatzënë
    (katër) Kurë për çdo lloj sëmundjeje, sëmundje dhe infeksioni
    Dhe shumë të tjerë kontaktojnë këtë njeri të madh sot dhe marrin tuajin
    Problemet zgjidhen 100%

    AntwortenLöschen
  4. Mirëdita të gjithëve, unë jam këtu për të përhapur këtë lajm të mirë në të gjithë botën se si e ktheva ish-bashkëshortin tim. Gjithçka filloi kur im shoq më tradhtoi me një grua tjetër duke mos e ditur se gruaja është magjistare, gruaja magjeps burrin tim që e bëri burrin tim të ndryshojë ndjenjat e tij ndaj meje dhe fëmijëve dhe prishi martesën tonë pesëvjeçare. Isha konfuze dhe e stresuar për shkak të dhimbjeve të të qenit nënë beqare, kështu që thirra një mikeshë dhe i shpjegova sfidat e mia martesore, ajo më udhëzoi dhe më udhëzoi të kontaktoja këtë magjistare të madhe të fuqishme të quajtur DR WALE, Arsyeja kryesore pse ajo udhëzoi kontaktova me DR WALE sepse kohët e fundit ajo ka lexuar disa dëshmi në internet të cilat disa njerëz i kanë shkruar për magjistarin e fuqishëm DR WALE dhe isha shumë i kënaqur dhe vendosa të kërkoja ndihmë prej tij që ai bëri një punë të përsosur. duke bërë një magji mbi burrin tim dhe duke përdorur fuqitë e gruas tjetër që e bëri atë të kthehej tek unë dhe të lutej për falje. Nuk do të ndalem së publikuari emrin e tij në rrjet për shkak të punës së mirë që po bën. Për të gjithë me probleme martesore, çështje divorci, të dashurin e humbur ose ndonjë çështje të lidhur me marrëdhënien, mund të kontaktoni WhatsApp/Viber: +2347054019402 ose Email: drwalespellhome@gmail.com

    AntwortenLöschen
  5. Nuk kam parë ndonjë gjë kaq të përsosur si magjia DR WALE, po e shkruaj këtë artikull për të falënderuar DR WALE, magjistarin e fuqishëm që më ndihmoi kohët e fundit të rikthej ish të dashurin tim që më la për një grua tjetër pa asnjë arsye për të kaluarën tetë vjet. Pasi pashë një postim në internet nga një zonjë e quajtur Kate Adams që thoshte se si u ndihmua nga WALE, vendosa gjithashtu ta kontaktoj për ndihmë sepse nuk kisha zgjidhje. Gjithçka që doja ishte që të ktheja të dashurin tim me vete. Pasi kontaktova me DR WALE, më thanë të paguaja për të gjitha materialet e nevojshme për të kryer magjinë që pagova për gjithçka. DR WALE më tha se pas disa javësh burri im do të kthehet me mua. Lajmi i mirë këtu është se pas disa javësh burri im u kthye tek unë. Për habinë time më të madhe, burri im u kthye në shtëpi në gjunjë se unë duhet të gjeja një vend në zemrën time për ta falur, unë u habita dhe u trondita vërtetë kur i dashuri im u gjunjëzua duke u lutur për falje dhe që unë ta pranoja atë. pak shprehje, dhe nuk e di sa të të përcjell vlerësimin tim DR WALE, ti je një Zot i dërguar për të rivendosur një marrëdhënie të prishur, Dhe tani unë jam një grua e gëzuar, DR WALE është përgjigja për të gjitha problemet. Të dhënat e kontaktit të tij janë: WhatsApp/Viber: +2347054019402 ose Email: drwalespellhome@gmail.com

    AntwortenLöschen